četrtek, 17. oktober 2013

Drowning Polar Bear: ˝V glasbi je potrebno razmišljati out-of-the-box, saj lahko le tako nastane kaj svežega...˝

Zaporedno številko 13 Giljotininih izdaj pa nosi EP 3, 4, 5 skupine Drowning Polar Bear. Poleg medleya treh komadov Pridigarjev nosi še dva studijska komada, en je v stilu pop punk skaja (Ni Vse Slabo) z brass sekcijo in Mravljice v stilu kakšnih In-Sane. EP vsebuje še en zelo lo-fi demo posnetek, Happy Love Song poimenovan Crappy Bonus Track. Drowning Polar Bear je prej ko ne le studijski oz. 'igraj na vajah' projekt Jerneja-Jeremiah The Weeping Prophet, soustanovitelja domače neodvisne založbe Giljotina. EP je bil izdan 16. aprila letos in je samo internetna izdaja. Pretočite dol si ga lahko na Giljotinini internetni strani.



Intervju:

1. Ste Drowning Polar Bear tudi v živo?

(Zaenkrat še) ne.

2. Kdaj ste imeli zadnji koncert? Kdaj prvega?

Ni (še) bilo prvega koncerta.

3. Lahko predstaviš ekipo?

Ekipa sem samo jaz, Jernej. Kdo sem jaz? 10 let nazaj sem igral trobento pri mariborskih Caddies, če si morda slišal za njih? Smo kar veliko igrali širom Slovenije, Hrvaške in Avstrije. Nato sem imel preko vokal in bas kitaro pri The Others, kasneje pa bobnal pri Stories From Below, iz katerega banda smo nekako vsi člani (zraven mene še Aljaž in Boštjan) pristali pri Strike a Fire, kjer bobnam še danes.

4. Kako to da nisi na kompilaciji od Pridigarjev?

Enostavno je bilo na koncu preveč prejetih komadov in sem glede na to, da sem soustanovitelj Giljotine, dal prednost ostalim bandom. Pa še medley - torej trije komadi - bi pokvarili koncept številke 25 pri izdaji Tribute to Pridigarji... saj veš, 25 let, 25 komadov, 25 bandov, 25 članov Pridigarjev, 25. maj, ko je bil prvi koncert Pridigarjev... Skratka, ko se medley ni uvrstil na kompilacijo, sem dobil idejo, da bi teh nekaj komadov, ki sem jih v prostem času sam samcat posnel skozi leta, stlačil v obliki EP-ja na Giljotina. In to je to.

5. Kdo je to Jeremiah The Weeping Prophet?

To je moj nadimek, saj se pri low-fi projektih nerad izpostavljam javnosti s polnim imenom.

6. Kakšna je tvoja povezava z Giljotino?

Kot sem že dejal, sem soustanovitelj Giljotine - skupaj z Davorinom in Dejanom. 
Drowning Polar Bear
Drowning Polar Bear a.k.a.
Jeremiah The Weeping Prophet



7. Je kdo dejansko že kupil tvojo musko?

Mislim in upam da ne :)

8. Obstaja EP tudi fizično?

Ne.

9. Nisi prav zelo aktiven v živo. Kdaj lahko pričakujemo tvoj koncert?

Glede na to, da sem Drowning Polar Bear ena oseba, bo težko izvesti koncert v živo. Razen, če se zgledujem po Paulu McCartneyju, ki je igral v živo, na ekranu pa so se predvajali posnetki, kako igra ostale inštrumente...

10. Kaj si misliš o domači lo-fi produkciji?

Produkcija je samo orodje. Šteje glasba. Dobra produkcija samo poveča možnosti, da bo glasba dosegla večje število ljudi, saj ljudje običajno niso pripravljeni poslušati glasbo slabše produkcije neznanih avtorjev...

11. Kaj pa o D.I.Y?

D.I.Y. je način za prihranitev denarja, ne pa (zmeraj) tudi časa. Če nekdo zmore narediti zadevo sam, zakaj pa ne?

12. Kaj pa o slovenskem založništvu na splošno?

V času vsesplošne digitalizacije se mi zdi spletno založništvo še kako primerno in ga po mojem mnenju pri nas primanjkuje. No, obstajajo seveda izjeme v obliki založb Moonlee Records, Panda Banda, Giljotina... Ostalih ne poznam, jih morda ti? Upam, da bo sčasoma izbire vse več, tudi v smislu ohranjanja slovenskega jezika znotraj punk scene - zdi se mi premalo skupin, ki forsirajo slovenščino...

13. Kaj si misliš o In-Sane?

S člani skupine In-Sane smo dolgoletni prijatelji. Spoznali smo se namreč v Gradcu na European music meeting 2002, ko sem še trobental pri Caddiesih. Na žalost so se njihova pota pred kratkim razšla. Upam, da ne za preveč dolgo in da bodo nekoč spet zaigrali skupaj. Kljub vsemu pa že nestrpno pričakujem rezultate njihovih morebitnih novih stranskih projektov..

14. So Pridigarji res tako vpliven bend?

Res. Če se ne motim, so Pridigarji soustanovitelji kluba Unterhund v Ormožu in so dolga leta gradili in negovali alternativno glasbeno sceno v vzhodni Sloveniji. Vsa čast.

15. Kakšen nasvet za mlade punk rock bende? Naj se priklučijo Giljotini?

Če se ukvarjajo s punk-related projekti, vsekakor. Bi pa jim položil na srce, da naj ne kopirajo v preveliki meri svojih vzornikov in naj poslušajo čim bolj raznoliko glasbo, da bodo imeli nek svoj diferenciator, ki jih bo razločeval od drugih skupin. Če bi sam bil ponovno 17 letni kidos, bi se začel družiti s tehnično dovršenimi metalci in bi danes v Sloveniji imeli svoje A Wilhelm Scream. A za kaj takšnega je (zame) prepozno. Skratka, point je, da je treba v glasbi razmišljati out-of-the-box, saj lahko le tako nastane kaj svežega...

16. Kaj pogrešaš pri slovenski punk rock sceni?

Kot sem že dejal, več slovenščine in več tehnično dovršenega kitarsko-rifovskega punk rocka v stilu A Wilhelm Scream, Strung Out, Implants, Protest The Hero (no tile so samo izvirali iz punk rocka). Pa morda še nekaj ska-core-jazzovskega, kot je komad Wolves od Dead Legends (čekiraj njihov bandcamp).

17. Kakšna nagradna igra v igri? Zadnje besede na kratko?

Drowning Polar Bear - 3, 4, 5Zadnja Giljotinina nagradna igra je bila povezana z brezplačno vstopnico za Mighty Sounds Festival. Za naprej še ni idej ... Če pa misliš nagradno igro v povezavi z DPB, pa lahko grem komu podoknico igrat. Šala.

18. Še zadnje besede na kratko:
 
Utapljajoči se polarni medved je mit. Znanstveniki so se ponovno blamirali, haha :)

Na vprašanja je odgovorjal Jernej, Drowning Polar Bear. Intervju je pripravil Matej V.

1 komentar:

  1. https://www.facebook.com/notes/pisanje-tekstov-matej-velkavrh/drowning-polar-bear/614876271898128

    OdgovoriIzbriši