četrtek, 21. maj 2015

Koncert Buldogov na Metelkovi »Vržte kakšno kost«

Lahko bi na dolgo in široko razlagali, kdo so Buldogi, lahko bi se spustili v debato o reinkarnaciji, o Rektospektivi in o Ni lepo … Lahko bi naštevali, kje vse so razbijali, s kom so pili pivo, koga so po pomoti ali namerno ugriznili, kdo ima najdaljši povodec, komu sede električna ovratnica in kdo komu moli taco … Lahko bi debatirali o starih pankerjih, Jugoslaviji, nemara celo o Titu …

Lahko pa si zavrtimo ta komad …



»mi smo buldogi, mi smo iz most doma
čeprov smo pank legende, noben nas ne pozna
mi smo buldogi, mi smo doma iz most
čeprov nam marskej manjka, vsega mamo dost!
vržte kakšno kost!
hočmo svojo kost!
rabmo tisto kost!

mi smo buldogi, pršli smo iz kleti
bli smo še nedolžni, ko odprl smo oči
hotl smo mal sonca vidt, preden se stemni
a nismo šli do konca, ni blo dost luči

v jugoslaviji
to je blo takrat
v jugoslaviji
tko je blo takrat
v jugoslaviji
zdej ratal smo debeli, stari pankerji
edin, kar lohk ti damo, so znoj in loj in kri
svoj znoj in loj in kri!«

(Mi smo (legende), Buldogi, Ni lepo, ZARŠ/Kapa Records, 2011)

Buldogi bodo znoj in loj in kri delili 22. maja v Ljubljani na Metelkovi v Menzi pri Koritu ob 21.00.



Zasedba: Damo Zorc – glas,
Rok Zupan – kitara,
Janez Fifolt – bas,
Blaž Grm – bobni

Plošče: Rektospektiva 1979–1982 (Kapa Records, 2009)
Ni lepo (ZARŠ, Kapa Records, 2011)

Napisala: Maja Miloševič

Ni komentarjev:

Objavite komentar